COLUMN #9 De aard van de mensย 

COLUMN #9 De aard van de mensย 

Als mens hebben we niet bepaald een goede reputatie op aarde. We vergiftigen het milieu. We putten natuurbronnen uit. En we buiten elkander uit. Komt dit gedraag voort, uit wie wij werkelijk zijn? Zijn wij nou eenmaal egocentrisch en destructief? Als dat zo is, is het...
COLUMN # 6 Pssst.. ben jij wakker? Wakker voor het potentieel?

COLUMN # 6 Pssst.. ben jij wakker? Wakker voor het potentieel?

De afgelopen jaren zagen we veel polarisatie. Polarisatie tussen mensen die ervan overtuigd waren dat klimaatverandering wรฉl voornamelijk door mensen komt, en mensen die er van overtuigd waren dat dat niet het geval was. Ook zagen we polarisatie tussen een groep die...